Όταν η αισθητική «χτυπούσε»… κόκκινο.
Μπορεί όταν τις βλέπει κανείς σήμερα να «λύνεται» στα γέλια καθώς η αισθητική τους θεωρείται ξεπερασμένη, ωστόσο την εποχή που προβλήθηκαν, έκαναν πάταγο.
Πρωταγωνιστές στις διαφημίσεις που έμειναν στην ιστορία ήταν κορυφαίοι αθλητές, wanna be ηθοποιοί που πήραν με αυτό τον τρόπο το βάπτισμα του πυρός στη μικρή οθόνη αλλά και δημοσιογράφοι που αλλαξοδρόμησαν για να ασχοληθούν τελικά με την πολιτική.
Η Λιάνα Κανέλλη πριν αναμειχθεί ενεργά με την πολιτική συμμετείχε στο παιχνίδι του «καπιταλιστικού μηχανισμού» των διαφημίσεων πρωταγωνιστώντας σε σποτάκι για λαχανικά ως μια καλή νοικοκυρά.
Ακούγοντας κανείς τη μουσική από την ταινία «Ρόκι», θα περίμενε να δει μια πιο σκληροπυρηνική διαφήμιση. Κι όμως… η συγκεκριμένη διαφήμιση με τα τετραγωνάκια και την καλλίγραμμη κοπέλα να χορεύει στο ρυθμό της μουσικής, απευθυνόταν σε γυναίκες αφού διαφήμιζε τα καλλυντικά του καταστήματος «Πατίστας».
Μια διαφήμιση σαν το παλιό καλό κρασί…. Ο Φίλιππος Σοφιανός εμφανίζεται με ένα σαξόφωνο στη διαφήμιση της δεκαετίας του ’80 που έμεινε χαραγμένη στη μνήμη των τηλεθεατών για τη φράση «Άνοιξε ένα Apelia».
Ο Βασίλης Τσιβιλίκας προσπαθεί τραγουδώντας να πείσει τους τηλεθεατές ότι τη «βρίσκει» με γνωστή μάρκα ζυμαρικών.
http://retromania-gr.blogspot.gr