Μετά από πολλές «διαρροές» και teaser φωτογραφίες, η Subaru αποκάλυψε τελικά επίσημα το νέο WRX στο Σαλόνι του Λος Αντζελες, το οποίο… μετράει 268 ίππους κάτω από το καπό του.
Με ελάχιστα στοιχεία δανεισμένα από το πρωτότυπο WRX, αλλά με γνώριμα χαρακτηριστικά από το Impreza, το εντυπωσιακό μοντέλο παραγωγής έκανε την εμφάνισή του στο περίπτερο της Subaru στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Λος Αντζελες. Το νέο WRX διακρίνεται από τους νέους προφυλακτήρες, τη νέα γρίλια, τα νέα φωτιστικά σώματα και τον γνώριμο αεραγωγό στο καπό του αυτοκινήτου για λόγους ψύξης του κινητήρα.
Ο κρύος αέρας που εισέρχεται από τον αεραγωγό ψύχει τον υπερτροφοδοτούμενο 2λιτρο boxer κινητήρα, ο οποίος αποδίδει 268 ίππους και 349 Nm ροπής. Το ισχυρό μηχανικό σύνολο θα μπορεί να συνδυαστεί με ένα χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων ή με ένα αυτόματο κιβώτιο CVT Sport Lineartronic (προαιρετικός εξοπλισμός) με το τελευταίο να προσφέρει 3 διαφορετικά προγράμματα οδήγησης (Intelligent, Sport και Sport Sharp) χάρη στο Subaru Intelligent Drive (SI-DRIVE) σύστημα. Τη διαδικασία του 0-100 μπορεί να την ολοκληρώσει σε μόλις 5,4 δλ.
Επίσης, το νέο WRX εφοδιάζεται με ένα νέο σύστημα τετρακίνησης Symmetrical All-Wheel Drive με νέο σύστημα κατανομής της ροπής αναλόγως με τον χαρακτήρα οδήγησης του «πιλότου». Όσον αφορά στην κατανομή της ροπής, μπορεί να μην παρέμεινε η γνώριμη αναλογία 50:50, αφού το νέο ισχυρό sedan μοντέλο της Subaru προσφέρει 45:55 με το μεγαλύτερο ποσοστό να ανήκει στον πίσω άξονα.
Η καμπίνα του νέου WRX έχει τη «βάση» του Impreza με αρκετές σημαντικές αναβαθμίσεις, οι οποίες επικεντρώνονται κυρίως στα καθίσματα, στο τιμόνι και στα μαλακά υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί. Επίσης, διαθέτει πλέον νέο πίνακα οργάνων και μία οθόνη 4,3 ίντσες για infotainment σκοπούς, ενώ στον προαιρετικό εξοπλισμό θα υπάρχουν και τα δερμάτινα ή/και θερμαινόμενα καθίσματα, ο πλοηγός και ένα δυνατό ηχοσύστημα (440 watt από την Harman/Kardon).
Τέλος, το νέο μοντέλο βασίζεται σε ένα ισχυρό αλουμινένιο πάτωμα, το οποίοέχει ενισχυθεί σε σημαντικά σημεία για την μικρότερη δυνατή στρέβλωση του αυτοκινήτου, ενώ πατάει πάνω σε ειδική σπορ ανάρτηση.