Η νέα Mercedes C-Class θα είναι πιο πολυτελής και πιο εξοπλισμένη από ποτέ, ενώ αυξήθηκαν οι διαστάσεις της και θα φέρει, μεταξύ άλλων, έναν νέο 1.600άρη κινητήρα πετρελαίου.
Η νέα C-Class παρουσιάστηκε online, ενώ επίσημα θα κάνει ντεμπούτο στο Σαλόνι του Ντιτρόιτ τον Ιανουάριο. Πιο συγκεκριμένα, το νέο sedan μοντέλο της γερμανικής φίρμας είναι πιο «επιθετικό» σχεδιαστικά, θυμίζοντας μεγαλύτερα μοντέλα της εταιρείας, ενώ και ο εξοπλισμός της είναι υπερπλούσιος, υιοθετώντας χαρακτηριστικά της προηγμένης τεχνολογικά νέας S-Class.
Ως προς το design, ξεχωρίζει η μεγαλύτερη μάσκα μπροστά, σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο και τα νέα φωτιστικά σώματα με ενσωματωμένα LED ημέρας, που τονίζουν τη νέα πιο δυναμική εικόνα του γερμανικού sedan. Επιπλέον, πατά πάνω σε μια νέα πλατφόρμα της Mercedes, την «MRA», η οποία της προσφέρει μικρότερο βάρος (-100 κιλά περίπου), σε σχέση με την προηγούμενη γενιά και βέβαια λιγότερη κατανάλωση καυσίμου. Ως προς τις διαστάσεις, η νέα C-Class είναι 95 χλστ. πιο μακριά από την 3η γενιά (4.686 χλστ.) και 40 χλστ. πιο φαρδιά (1.810 χλστ.), ενώ και το μεταξόνιό της μεγάλωσε κατά 80 χλστ. (2.840 χλστ.), προσφέροντας περισσότερο χώρο στους πίσω επιβάτες.
Παράλληλα, στο εσωτερικό- που σημειωτέον φωτογραφίες του είχαν επίσημα δημοσιοποιηθεί λίγο καιρό πριν- η 4η γενιά του premium μοντέλου, εντυπωσιάζει με τα αναβαθμισμένα υλικά κατασκευής της, τις δερμάτινες επενδύσεις και την οθόνη 7 ή προαιρετικά 8,4 ιντσών, μαζί μ ένα touch pad τοποθετημένο στην κεντρική κονσόλα. Επιπλέον, θα διαθέτει σύστημα head-up display (πληροφορίες που απεικονίζονται στο εμπρός παρμπρίζ ηλεκτρονικά). Ακόμα, θα υπάρχει νέος «έξυπνος» κλιματισμός, ο οποίος χρησιμοποιεί το GPS για να εντοπίσει πότε το αυτοκίνητο περάσει από σήραγγα και να κλείσει αυτόματα τους αεραγωγούς, ώστε να απαγορέψει την εισροή βλαβερών αερίων στο εσωτερικό της καμπίνας. Προαιρετικά, θα εξοπλίζεται και με την Airmatic ανάρτηση, η οποία επιτρέπει στον οδηγό να διαλέξει ανάμεσα από 4 διαφορετικές ρυθμίσεις (Comfort, ECO, Sport και Sport Plus), ενώ μπορεί και να προσαρμοστεί αυτόματα με το οδόστρωμα, στο οποίο κινείται το όχημα.
Όσον αφορά τα μηχανικά μέρη, αρχικά θα διατίθεται με τον νέο 2λιτρο turbo βενζινοκινητήρα των 184 και 211 ίππων. Επίσης, θα είναι διαθέσιμος και ο 1,6 turbo βενζίνης με 156 ίππους και 250 Nm ροπής, ενώ αργότερα θα προστεθεί στη γκάμα και ένα νέο 1,6 λτ. diesel μοτέρ με 115 και 280 Nm ροπής, αλλά και με 136 ίππους και 320 Nm ροπής. Επιπλέον, η Mercedes θα λανσάρει αργότερα και μια υβριδική έκδοση με μέση κατανάλωση μόλις τα 3,9 λτ./100 χλμ. Όλα τα μοτέρ θα συνδυάζονται με 6τάχυτο μηχανικό -ή προαιρετικά 7τάχυτο αυτόματο- κιβώτιο, που θα μεταφέρει την κίνηση στους πίσω τροχούς (προαιρετικά και στους 4).