Όπως ανέφερε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Γιάννης Χήτος, σε συνάντηση που είχε με δημοσιογράφους, η FIX Hellas θα αποτελέσει την πρώτη ελληνική μπύρα που θα έχει παρουσία στη ρωσική αγορά, δίνοντας έμφαση αρχικά στην περιοχή της Μόσχας. Παράλληλα, η είσοδος στην αγορά της Βραζιλίας θα πραγματοποιηθεί μέσω τοπικής αλυσίδας καφέ.
Σημειώνεται ότι η Ολυμπιακή Ζυθοποιία είναι παρούσα σε 20 αγορές του εξωτερικού στις οποίες συμπεριλαμβάνονται η Αγγλία, η Αυστραλία, η Γερμανία, η Ιταλία, η Ισπανία, η Κίνα, η Κύπρος, η Νότιος Αφρική, το Χονγκ Κονγκ και η Χιλή.
Παράλληλα, η εταιρεία έχει εξασφαλίσει συμφωνίες με μεγάλα εμπορικά δίκτυα, όπως η συνεργασία της με την αλυσίδα liquor stores «OddBins» που αφορά στην αγορά της Μεγάλης Βρετανίας, η συνεργασία με τις αλυσίδες Σ/Μ Carrefour, Karseras, So Easy και ΑΛΦΑ-ΜΕΓΑ στην αγορά της Κύπρου, η συνεργασία με την αλυσίδα liquor stores «Dan Murphy’s» στην αγορά της Νοτίου Αφρικής.
Επίσης, το 2013, η Ολυμπιακή Ζυθοποιία προχώρησε σε συμφωνία για τη διάθεση των προϊόντων της και με τα καταστήματα αφορολογήτων ειδών (Duty Free Shops), σε όλα τα αεροδρόμια στην Ελλάδα, και σε όλους τους παραμεθόριους σταθμούς.
Όσον αφορά στο επενδυτικό της πρόγραμμα, η Ολυμπιακή Ζυθοποιία δρομολογεί την ίδρυση ιδιόκτητου βυνοποιείου, δυναμικότητας 15.000 τόνων, στο πλαίσιο του επενδυτικού της πλάνου για την περίοδο 2014-2015. Η συγκεκριμένη επένδυση ανέρχεται σε περίπου 10 εκατ. ευρώ και θα πραγματοποιηθεί στην ευρύτερη περιοχή της Εύβοιας και της Βοιωτίας.
Το επενδυτικό πλάνο της εταιρείας για το 2014 περιλαμβάνει, επίσης, επενδύσεις της τάξεως περίπου 2,5 εκατ. ευρώ, που θα αφορούν κατά κύριο λόγο σε υλικά ανάπτυξης των πωλήσεων της εταιρείας.
Όσον αφορά στο σύνολο της αγοράς μπύρας, ο κ. Χήτος εκτίμησε ότι και το 2013 θα κλείσει ελαφρώς πτωτικά 2-3%. Παρόλο που κατά τη διάρκεια του πρώτου εξαμήνου επικράτησε ανοδική τάση, από τον Ιούλιο και μετά παρατηρήθηκε σημαντική μείωση, με αποτέλεσμα να επηρεαστεί το σύνολο της αγοράς.
Πάντως, η Ολυμπιακή Ζυθοποιία, για την τρέχουσα χρονιά, εκτιμάται ότι θα σημειώσει άνοδο του μεριδίου της, σε σχέση με πέρυσι, αγγίζοντας περίπου το 13,5%–14%. Για το 2014, η διοίκηση προσδοκά στην κατάκτηση του 16% της συνολικής αγοράς.