Το έργο προετοιμαζόταν επί πέντε χρόνια, ενώ το 2011 άρχισαν οι εργασίες για την τοποθέτηση 4.400 ηλιακών πάνελ πάνω στη σιδηροδρομική γέφυρα-στέγαστρο που διασχίζει τον Τάμεση και σε μια έκταση άνω των 6.000 τετραγωνικών μέτρων. Σύμφωνα με τη First Capital Connect, η οποία διαχειρίζεται το Μπλάκφριαρς, τα πάνελ αναμένεται να παράγουν περίπου 900.000KWh το χρόνο καλύπτοντας το 50% των ενεργειακών αναγκών του σταθμού και παράλληλα περιορίζοντας την παραγωγή εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα κατά 511 τόνους το χρόνο.
«Τα ηλεκτροκίνητα τρένα αποτελούν ήδη τα πιο πράσινα μέσα μεταφοράς – και αυτή η στέγη καθιστά ακόμη πιο βιώσιμο το ταξίδι για τους επιβάτες μας», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος του ομίλου Ντέιβιντ Στέιθαμ. «Η χαρακτηριστική στέγη έχει επίσης μετατρέψει το σταθμό μας σε εμβληματικό ορόσημο, ορατό από απόσταση χιλιομέτρων, πάνω στον Τάμεση.»
Η γέφυρα κατασκευάστηκε τη δεκαετία του 1880 και από το 2009 παρέμενε κλειστή για έργα ανακαίνισης που θα επέτρεπαν τη διέλευση περισσότερων συρμών. Το πρότζεκτ, που στοίχισε περίπου 8,4 εκατομμύρια ευρώ, περιλαμβάνει επίσης την εγκατάσταση συστήματος συλλογής βρόχινου νερού και ειδικών σωλήνων που επιτρέπουν την αξιοποίηση του φυσικού φωτισμού, με στόχο ακόμη μεγαλύτερη εξοικονόμηση ενέργειας.