Στη βασική έκδοση της, η Porsche Macan θα εφοδιάζεται με ένα νέο 1.984 κ.εκ. 4κύλινδρο turbo μοτέρ που αποδίδει 237 ίππους και 350 Nm ροπής και συνδυάζεται με το αυτόματο κιβώτιο PDK διπλού συμπλέκτη.
Ενώ από τη γερμανική εταιρεία είχαν ανακοινωθεί οι εκδόσεις Macan S, Macan S Diesel και Macan Turbo του νέου premium & compact crossover της, εκκρεμούσε από την Porsche η ανακοίνωση της βασικής έκδοσης, αναφορικά με το νέο γερμανικό SUV. Ειδικότερα, η Porsche –στο πλαίσιο του downsizing- θέλησε να τροφοδοτήσει το νέο «baby SUV» της με έναν σχετικά μικρού κυβισμού –για τα δεδομένα της εταιρείας- από τον όμιλο VW κινητήρα βενζίνης 2,0 λτ., ο οποίος είναι υπερτροφοδοτούμενος, 4 κυλίνδρων και παράγει για την περίσταση 237 ίππους και 350 Nm ροπής μεταξύ 1.500 και 4.500 σ.α.λ. Επίσης, το συγκεκριμένο μοτέρ συνδυάζεται με το γνώριμο κιβώτιο PDK διπλού συμπλέκτη, ενώ παρέχει τη δυνατότητα στη νέα Macan να ολοκληρώσει τα 0-100 σε 6,9 δλ. Επιπλέον, η κατανάλωσή του εν λόγω μοτέρ δεν είναι ιδιαίτερα υψηλή για την κατηγορία, αφού απαιτεί 7,5 λτ. περίπου για τα 100 χλμ.
Ως προς τον υπόλοιπο εξοπλισμό, η νέα Macan στη βασική της έκδοση θα πατά σε 18άρες ζάντες αλουμινίου και στο εσωτερικό θα διαθέτει paddles στο τιμόνι, διζωνικό αυτόματο κλιματισμό και επενδύσεις από δέρμα και alcantara σε μαύρη απόχρωση. Προαιρετικά, το νέο γερμανικό μοντέλο θα μπορεί να φέρει 21 ιντσών ζάντες αλουμινίου, να διαθέτει αερανάρτηση PASM και πανοραμική οροφή.
Να θυμίσουμε παράλληλα ότι η έκδοση Macan S εφοδιάζεται με έναν V6 3λιτρο 340 ίππων και 460 Nm ροπής, ενώ η Macan S Diesel τροφοδοτείται από επίσης ένα V6 3λιτρο πετρελαιοκίνητο μοτέρ, που αποδίδει 258 ίππους και 580 Nm ροπής. Τέλος, η «κορυφαία» έκδοση Macan Turbo τροφοδοτείται από έναν V6 3,6 λτ. διπλά υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 400 ίππων και 550 Nm ροπής.