Στο 35ο μηχανολογικό συμπόσιο που έλαβε χώρα στη Βιέννη, ο Όμιλος VW προέβη σε σημαντικές ανακοινώσεις σχετικά με τους νέους κινητήρες και το DSG κιβώτιο ταχυτήτων που θα διαθέτει 10 σχέσεις!
Ο Χάινζ-Τζέικομπ Νόισερ, μέλος του διοικητικού συμβουλίου της Volkswagen και υπεύθυνος εξέλιξης κινητήρων, ανέφερε ότι η μείωση των εκπομπών CO2 δε θα έχει αντίκτυπο στην οδηγική ευχαρίστηση. Μάλιστα, υποστήριξε ότι μελλοντικά δεν αποκλείεται η χρήση ηλεκτρικών booster που θα εξυπηρετούν το περίφημο downsizing στους κινητήρες, αυξάνοντας τη ροπή.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα ο νέος 2λιτρος TDI bi-turbo των 240 ίππων του νέου Passat, αλλά και ο ίδιας χωρητικότητας TSI των 400 ίππων για το πιο σπορ Golf. Στα κιβώτια ταχυτήτων η VW εξελίσσει ένα DSG 10 σχέσεων(!) που θα μπορεί να διαχειριστεί ροπή ακόμα και πάνω από 500 Nm!
Σε όλα αυτά προστίθενται προηγμένες τεχνολογίες για ηλεκτρικά αυτοκίνητα, αλλά και για χρήση φυσικού αερίου που θα συνδυάζεται με κινητήρες 3 ή 4 κυλίνδρων TSI. Τα σημαντικότερα νέα προκύπτουν, βέβαια, από τους νέους κινητήρες βενζίνης και ντίζελ.
Νέος 1.000άρης TSI με 3 κυλίνδρους
Ο νέος αυτός κινητήρας με χωρητικότητα 1,0 λίτρου θα τοποθετηθεί αρχικά στα Polo και Golf. Στόχος είναι η δημιουργία ενός μηχανικού συνόλου με χαμηλές εκπομπές ρύπων και κατανάλωσης, αλλά και υψηλής απόδοσης. Στο Golf θα διατίθεται σε έκδοση με 115 ίππους (200 Nm), ενώ στο Polo με 95 (160 Nm, 94 CO2) και 110 ίππους (200 Nm). Μελλοντικά θα υπάρχει και έκδοση φυσικού αερίου που θα συνδυάζεται με αυτόν τον κινητήρα.
Νέος 1.400άρης diesel με 3 κυλίνδρους
Ξεκάθαρος στόχος είναι οι νέοι κινητήρες να έχουν μικρότερο βάρος και μειωμένη κατανάλωση σε σχέση με τα προκάτοχα σύνολα και θα τοποθετηθούν σε Polo και Golf. O 1.400άρης θα είναι διαθέσιμος σε τρεις εκδόσεις ισχύος (75 PS με 88 CO2, 90 PS με 88 CO2 και 105 PS) με ροπή από 210 έως 250 Nm, ενώ παράλληλα θα είναι Euro 6.