Οι επίσημες συστάσεις για την plug-in 3άρα τοποθετούν τις τιμές κατανάλωσης καυσίμου σε 2,0 λίτρα/100 χλμ. και τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα σε 50 γρ./χλμ. ενώ παράλληλα η συνδυαστική ισχύς της έκδοσης θα ανέρχεται σε 245 ίππους .
Μετά την αν-επίσημη πρεμιέρα της ως καμουφλαρισμένου δοκιμαστικού πρωτοτύπου, το Νοέμβριο στο πλαίσιο της εκδήλωσης «Innovation Days» της BMW, η plug-in υβριδική Σειρά 3 δίνει και πάλι το στίγμα της στο φωτογραφικό φακό, αυτή τη φορά από τον ευρωπαϊκό βορρά.
Αποτελώντας μέρος της ανανέωσης της Σειράς 3 η οποία αναμένεται στα μέσα της χρονιάς και κρύβοντας μόνο όσα χρειάζεται για να μην προδώσει το σχεδιαστικό –και όχι μόνο- φρεσκάρισμα του δημοφιλούς μοντέλου των Βαυαρών, η plug-in 3άρα ετοιμάζει την άφιξή της που τοποθετείται το φθινόπωρο του 2015.
Όπως έχουν ήδη ανακοινώσει οι Βαυαροί η Σειρά 3 Plug-in Hybrid θα εξοπλίζεται με ένα διπλά υπετροφοδοτούμενο τετρακύλινδρο κινητήρα βενζίνης 2,0 λίτρων σε συνδυασμό με ηλεκτρικό μοτέρ και μπαταρίες ιόντων λιθίου.
Σύμφωνα πάντα με τις επίσημες ανακοινώσεις ο παραπάνω συνδυασμός θα εξασφαλίζει στην νέα έκδοση της Σειράς 3 συνδυαστική ισχύ 245 ίππων και 400 Nm ροπής αλλά, κυρίως, θα περιορίζει την κατανάλωση καυσίμου σε 2,0 λίτρα/100 χλμ. και τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα σε 50 γρ./χλμ.
Παράλληλα, το βαυαρικό plug-in sedan θα έχει τη δυνατότητα να κινηθεί βασιζόμενο αποκλειστικά στην ενέργεια των μπαταριών του για 35 χλμ. και σε ταχύτητες έως και 120 χλμ./ώρα.