MINI Countryman 2017:

MINI Countryman 2017:

Το Countryman βαδίζει ολοταχώς για τον τίτλο του μεγαλύτερου ΜΙΝΙ “ever” με φόντο τις αυξητικές τάσεις που εισήγαγε η νέα γενιά του Hatchback αλλά και σε μια προσπάθεια σαφούς διαχωρισμού του από το νέο πεντάθυρο εκπρόσωπο της φίρμας .

Το Countryman αποτελεί το νέο υπό εξέλιξη μοντέλο της ΜΙΝI το οποίο ενσωματώνει τις –πολλές- αλλαγές που έφερε μαζί της η νέα, αλλά ήδη οικεία, γενιά του ΜΙΝΙ Ηatchback.

Στην προκειμένη περίπτωση και παρά το συνδυασμό καμουφλάζ-χιονιού αρκεί μια ματιά στις επιφάνειες του νέου Countryman για να διαπιστώσει κανείς τον τρόπο που η ΜΙΝΙ επιχειρεί να το διαφοροποιήσει από την εικόνα του πεντάθυρου Hatchback, καταφεύγοντας –μοιραία- σε ακόμα μεγαλύτερες διαστάσεις αλλά και σε ένα αρκετά πιο περιπετειώδες στυλ.

Έτσι στις σχεδιαστικές λεπτομέρειες του πρωτοτύπου ξεχωρίζουν στοιχεία όπως οι ακόμα πιο διογκωμένοι θόλοι και η περισσότερη γενναιοδωρία προστατευτικών πλαστικών περιμετρικά του αμαξώματος που θα αναλάβουν να δώσουν στο Countryman μια πιο off-road εμφάνιση, διαχωρίζοντας το σαφώς από τον καινούριο πεντάθυρο «συγγενή» του.

Παρά τις αισθητές διαφοροποιήσεις σε ό,τι αφορά τις αναλογίες του προσεχώς μεγαλύτερου ΜΙΝΙ και την πιο περιπετειώδη αισθητική, το Countryman, ως γνήσιο του είδους του θα διατηρήσει την οικεία του «όψη» την οποία αποτελούν τα στρογγυλά φωτιστικά σώματα, η γρίλια και η χαρακτηριστική σχεδίαση του παρμπρίζ.

Στα νέα στοιχεία που κληροδοτεί η νέα γενιά του ΜΙΝΙ Hatchback στο Countryman συγκαταλέγεται φυσικά και η νέα εμπροσθοκίνητη πλατφόρμα UKL1 η οποία μπορεί να συνδυαστεί και με τετρακίνηση.

Τις προδιαγραφές του νέου Countryman θα συμπληρώσει η νέα γκάμα αποδοτικών κινητήρων που μας συστήθηκαν με το Hatchback συμπεριλαμβανομένων των αποδοτικών τρικύλινδρων κινητήρων βενζίνης και diesel 1,5 λίτρου, ενώ την γκάμα θα συμπληρώσουν οι ισχυρότερες εκδόσεις S και John Cooper Works.

Υπό το φως των πρόσφατων εξελίξεων-αποκαλύψεων στην έκθεση του Detroit η τελευταία αναμένεται να επωφεληθεί από τον τετρακύλινδρο δίλιτρο turbo κινητήρα των 231 ίππων ο οποίος παρουσιάστηκε με το MINI Hatchback JCW ως «ο ισχυρότερος κινητήρα που έχει εξοπλίσει ποτέ ΜΙΝΙ παραγωγής».

http://auto.in.gr/

Leave A Response