Δεν είχε ανάγκη για περισσότερα άλογα το streetfighter της Aprilia, έφταναν και περίσσευαν τα 167 του παρόντος μοντέλου των 1.000 κυβικών, που κατά γενική ομολογία του έδιναν εκρηκτικές επιδόσεις. Όμως, καθόσον ο ανταγωνισμός “βελτιώνει” το είδος, δεν θα μπορούσε να κάτσει με τα χέρια σταυρωμένα απέναντι στους 180 του αντίπαλου δέους ονόματι Super Duke 1290. Αύξηση κυβισμού στα 1.100cc και της
ιπποδύναμης στους 175Hp λοιπόν, με παράλληλες εργονομικές βελτιώσεις για να αντέχει ο αναβάτης στην αντίσταση του αέρα και να απολαμβάνει περισσότερο την οδηγική συμπεριφορά της γυμνής ιταλίδας. Όλα τα ηλεκτρονικά καλούδια της “παλιάς” έκδοσης παραμένουν, αναβαθμισμένα και προσαρμοσμένα στις ανάγκες της νέας 1100. Θα υπάρχουν δύο εκδόσεις, η “απλή” RR και η περισσότερο σοφιστικέ “Factory”, αμφότερες βασισμένες στην παγκόσμια πρωταθλήτρια superbike RSV4!
H Tuono V4 1100 είναι μια πρόταση που μιλά στην καρδιά του πραγματικού μοτοσυκλετιστή, εκείνου που αρέσκεται τόσο στη διαρκή εξερεύνηση των ορίων του όσο και στην παράλληλη βελτίωση των οδηγικών του ικανοτήτων. Περισσότερα στο 5o τεύχος του Moto&Rider.
Κυβισμός: 1.077 κ.εκ
Ιπποδύναμη:175 ίπποι
Βάρος:184 κιλά
Hot: 175 ίπποι