Με το ΒΝ 600GT μπαίνει η Benelli μπαίνει στην κατηγορία των Adventure Sport μοτοσυκλετών και τολμά να χρησιμοποιήσει έναν τετρακύλινδρο εν σειρά κινητήρα. Γεγονός που συμβαίνει πρώτη φορά στη μεσαία κατηγορία αυτού του είδους μοτοσυκλετών. Ο τετρακύλινδρος που έκανε πέρυσι το ντεμπούτο του στο BN 600R αποδίδει 82 ίππους στις 11.000 στροφές και η μέγιστη ροπή του αγγίζει τα 5,6 κιλά στις 8.000 στροφές.
Πέραν αυτού, το νέο μοντέλο, μιας εκ των παλαιότερων κατασκευαστριών μοτοσυκλετών στον κόσμο, φέρει κορυφαία περιφερειακά. Ανάποδο πιρούνι 50mm και αμορτισέρ οποίο εδράζεται στο πολύ όμορφο αλουμινένιο ψαλίδι και ρυθμίζεται ως προς την προφόρτιση του ελατηρίου. Μεγάλη προσοχή έχει δοθεί και στον τομέα της ασφάλειας με υψηλή ποιότητας πακέτο φρένων με δύο δίσκους 320mm με ακτινικές τετραπίστονες δαγκάνες της Brembo μπροστά και έναν δίσκο με διπίστονη δαγκάνα 260mm πίσω. Το πλαίσιο είναι χωροδικτύμα από ατσάλι στο μπροστινό μερός και αλουμίνιο. Μεγάλη έμφαση έχει δοθεί στην προστασία του αναβάτη, αφού το BN 600GT προορίζεται για χρήση τόσο εντός πόλης όσο και εκτός αυτής σε μακρινά ταξίδια. Η σέλα είναι σχεδιασμένη για να προσφέρει κορυφαία άνεση, ακόμη και σε πολύωρη χρήση, και οι δυνατότητες φόρτωσης είναι μεγάλες, καθώς στο πίσω μέρος της μοτοσυκλέτας υπάρχει χώρος για σαμάρια μια και η εξάτμιση είναι τοποθετημένη χαμηλά σχεδόν κάτω από τον κινητήρα αλλά και για top case. Η Benelli μάς έχει συνηθίσει σε όμορφες μοτοσυκλέτες, αλλά πάντα μας εντυπωσιάζει με το γνήσιο ιταλικό design των μοντέλων της. Ας μην ξεχνάμε το «απίστευτο» Tornado TRE, τη σειρά ΤnT από τα πιο όμορφα naked που εξακολουθεί να παράγεται, αλλά και το on-off TreK με τα 1.130 κ.εκ. που υπάρχει στην γκάμα της Benelli.
Κυβισμός: 600 κ.εκ.
Ιπποδύναμη: 82 ίπποι
Βάρος: 234 κιλά πλήρες υγρών
Hot: To πρώτο τετρακύλινδρο «μεσαίου» κυβισμού Adventure sport