Είναι εμφανές πως το νέο S1000XR στοχεύει στο κοινό του Multistrada της Ducati, με το οποίο μοιράζονται πολλά κοινά χαρακτηριστικά, όπως η απόδοση των 160 ίππων, ο εντός δρόμου προσανατολισμός με απόλυτα ασφάλτινους τροχούς και η πληθώρα των ηλεκτρονικών συστημάτων. Το S1000XR θυμίζει έντονα το γυμνό S1000R,
με τις απαραίτητες φυσικά μετατροπές. Στο μπροστινό μέρος έχει προστεθεί φαίρινγκ και ζελατίνα για προστασία από τον αέρα, το τιμόνι είναι ψηλότερο για πιο όρθια θέση, ενώ πιο αναπαυτική είναι η σέλα για αναβάτη και συνεπιβάτη. Αλλαγές παρατηρούμε και στο υποπλαίσιο, προκειμένου φυσικά να αντεπεξέλθει στις αυξημένες τουριστικές απαιτήσεις (βαλίτσες και δεύτερο άτομο). Νέο είναι και το ψαλίδι, που δείχνει πιο ελαφρύ και απαλλαγμένο από την υπερβολική ακαμψία που απαιτεί η χρήση στην πίστα, όπως στην περίπτωση του R. Οι τροχοί παραμένουν 17 ιντσών, δημιουργώντας το πρώτο “Sport Adventure” των Βαυαρών που συνδυάζει τη σπορ εμφάνιση και απόδοση της σειράς S/R, με τον περιπετειώδη χαρακτήρα των R/GS. Φυσικά, με το 190αρι πίσω ελαστικό οι εκτός δρόμου αναζητήσεις απορρίπτονται. Η απόδοση του τετρακύλινδρου κινητήρα δεν αλλάζει, σε σχέση με το R, παραμένοντας στους 160Hp. Στο βασικό εξοπλισμό περιλαμβάνεται η δυνατότητα εναλλαγής (από τον αναβάτη) της απόδοσης του κινητήρα μεταξύ δύο mode, για στεγνό ή βρεγμένο. Στην περίπτωση του βρεγμένου η απόδοση του κινητήρα περιορίζεται από τις 6.500rpm και πάνω, κρατώντας τη μέγιστη απόδοση στους 148Hp. Μέρος του βασικού εξοπλισμού είναι και το ASC (traction control και ABS), ενώ σχεδόν ανεξάντλητη είναι η λίστα του προαιρετικού εξοπλισμού, που περιλαμβάνει ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενες αναρτήσεις, σύστημα αλλαγών ταχυτήτων χωρίς να είναι απαραίτητη η χρήση συμπλέκτη και ABS Pro (με αισθητήρα κλίσης). Περισσότερα στο 5o τεύχος του Moto&Rider
Κυβισμός: 999 κ.εκ.
Ιπποδύναμη:160 ίπποι
Βάρος: 228 κιλά (πλήρες υγρών)
Hot: Πλήθος ηλεκτρονικών