Το Levante θα πραγματοποιήσει την πρεμιέρα του στην 86η διεθνή ελβετική έκθεση με την προοπτική να διατεθεί αμέσως μετά .
Η ιταλική φίρμα έδωσε στη δημοσιότητα τις πρώτες επίσημες εικόνες του πρώτου της SUV πριν την επίσημη πρεμιέρα του στην επικείμενη έκθεση της Γενεύης η οποία ανοίγει αυλαία την 1η Μαρτίου.
Προσαρμόζοντας το γνώριμο σχεδιαστικό κώδικα της ιταλικής φίρμας στα χαρακτηριστικά ενός σπορ off-road, το Levante, υπόσχεται να φέρει έναν «αυθεντικά ιταλικό αέρα» στην κατηγορία.
Εκτός από τις διαστάσεις και τα τυπικά χαρακτηριστικά που συνθέτουν την εικόνα ενός SUV, το Levante ξεχωρίζει για την επιλογή μιας ιδιαίτερα επιθετικής αισθητικής σε ό,τι αφορά το μπροστινό τμήμα όπου η «μεγεθυμένη» γρίλια της ιταλικής φίρμας πλαισιώνεται από αιχμηρά φωτιστικά σώματα και στρογγυλά φώτα ομίχλης, ευμεγέθεις εισαγωγές αέρα και την απαραίτητη προστατευτική ποδιά στο κατώτερο τμήμα.
Το σχεδιαστικό μοτίβο του Levante συμπληρώνει το καπό με τις έντονες πτυχώσεις το οποίο, «δίνει την θέση του» στην coupe λογικής χάραξη του παρμπρίζ και της οροφής που «καταλήγει» σε μια ευδιάκριτη αεροτομή, υπογραμμίζοντας τον δυναμισμό του.
Την εικόνα συμπληρώνουν το μυώδες πίσω τμήμα το οποίο εκτός από τα επιμέρους αισθητικά στοιχεία, φιλοξενεί την τετραπλή απόληξη της εξάτμισης που πλαισιώνει την προστατευτική ποδιά.
Προς το παρόν, οι Ιταλοί δεν δημοσιοποιούν στοιχεία για τα τεχνικά χαρακτηριστικά του πρώτου τους SUV, ωστόσο σημειώνουν ότι το πλαίσιο του Levante «έχει σχεδιαστεί για να προσφέρει τις ασφάλτινες επιδόσεις που είναι συνώνυμες με την φίρμα, υποδειγματική συμπεριφορά σε συνθήκες χαμηλής πρόσφυσης, αλλά και εξίσου υποδειγματικές off-road επιδόσεις».
Έτσι, σύμφωνα με τις πρώτες συστάσεις, την παρουσία του συστήματος τετρακίνησης του ιταλικού SUV, θα συμπληρώσει η παρουσία αερανάρτησης με ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ.
Εξίσου φειδωλή παραμένει η Maserati ως προς τους κινητήρες, ωστόσο σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες, μεταξύ των μηχανικών συνόλων του Levante θα βρεθεί ένας V6 κινητήρας βενζίνης 3,0 λίτρων σε εκδοχές ισχύος 350 και 430 ίππων.
Στην μικρότερης ισχύος εκδοχή του και σε συνδυασμό με το οκτώ σχέσεων αυτόματο κιβώτιο που θα ανήκει στο βασικό εξοπλισμό, το ιταλικό SUV αναμένεται να επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε 6,3 δευτερόλεπτα, χρόνος που στην ισχυρότερη εκδοχή του αναμένεται να περιοριστεί στα 5,2 δευτερόλεπτα. Τις επιλογές κινητήρων θα πλαισιώσει και ένα V6 diesel μοτέρ 3,0 λίτρων με απόδοση 275 ίππους.