To νέο Megane RS θα διατεθεί αποκλειστικά σε πεντάθυρη έκδοση αμαξώματος, διαθέτοντας περισσότερη ισχύ από ποτέ, σύστημα τετρακίνησης αλλά και τετραδιεύθυνση καθώς η Renault Sport δεν φαίνεται να προτίθεται να αφήσει «αναπάντητη» την παρουσία του Ford Focus RS στην κατηγορία .
Με τις «πολιτικές» εκδόσεις του νέου Megane να βρίσκουν σταδιακά μια θέση στις αντιπροσωπείες της φίρμας ανά την Ευρώπη, το βλέμμα της γαλλικής φίρμας στρέφεται στο επόμενο μεγάλο στοίχημα της νέας γενιάς του μοντέλου που δεν είναι άλλο από την ισχυρότερη έκφρασή του, με τα διακριτικά και την φροντίδα της Renault Sport η οποία βρίσκεται υπό εξέλιξη, «προσφέροντας» ήδη τα πρώτα κομμάτια του παζλ που θα διαμορφώσουν την ισχυρότερη ιστορικά εκδοχή του.
Σύμφωνα με δηλώσεις πηγής προσκείμενης στo project του Megane RS, με δεδομένη την παρουσία του Ford Focus RS των 350 ίππων στην κατηγορία, το νέο hot μοντέλο θα πρέπει να «πάρει τα μέτρα του» προσφέροντας τετρακίνηση αλλά και τετραδιεύθυνση καθώς και ισχύ που θα ξεπερνά τους 300 ίππους.
«Όταν έχεις σύστημα διαχείρισης ροπής, τετραδιεύθυνση, τετρακίνηση και θέλεις το αυτοκίνητο να συμπεριφέρεται με ένα συγκεκριμένο τρόπο, θα πρέπει ως οδηγός να έχεις στη διάθεσή σου και ένα σύστημα που να σου επιτρέπει την παραμετροποίηση όλων των παραπάνω στοιχείων. Επίσης όταν υπάρχουν αυτοκίνητα όπως το Focus RS, αντιλαμβάνεσαι ότι ως Renault Sport πρέπει να κάνεις κάτι για αυτό», δήλωσε χαρακτηριστικά η πηγή στη Renault Sport με γνώση για το ζήτημα, δίνοντας τις κατευθυντήριες για την νέα εκδοχή του νέου hot hatch των Γάλλων.
Με δεδομένη τη συγκεκριμένη δήλωση, η αύξηση ισχύος του νέου Megane RS αρκετά πάνω από τους 275 ίππους του προκατόχου του θα πρέπει να θεωρείται κάτι παραπάνω από σίγουρη αν και προς το παρόν δεν έχει αποσαφηνιστεί το πού θα “σταματήσει”. Όπως και να έχει με τα τελικά μεγέθη ισχύος γεγονός θα πρέπει να θεωρείται ότι θα προέλθει από υπερτροφοδοτούμενο κνητήρα 2,0 λίτρων.
Σε ό,τι αφορά τις υπόλοιπες προδιαγραφές του σύμφωνα με τον Patrice Ratti, επικεφαλής της Renault Sport, το μηχανικό σύνολο θα συμπληρώσει η παρουσία ενός μηχανικού κιβωτίου αλλά και του αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη της φίρμας, EDC το οποίο εξοπλίζει και το Clio RS, αναλόγως την αγορά.
«Το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη EDC θα προτιμηθεί για νέες αγορές όπως η Ιαπωνία και η Αυστραλία, ωστόσο σε ό,τι αφορά τα “καθ΄ημάς” προτιμάμε να διαθέσουμε ένα μηχανικό κιβώτιο», ανέφερε το στέλεχος της γαλλικής φίρμας.
Το σύστημα τετραδιεύθυνσης που θα πρέπει να θεωρείται εξίσου δεδομένο για το Megane RS θα προέλθει από το Megane GT. Όπως είναι ήδη γνωστό τo συγκεκριμένο σύστημα εξελίχθηκε με τη συνδρομή της Renault Sport και σύμφωνα με τις συστάσεις αναμένεται να αποτελέσει συχνότερο φαινόμενο στις ισχυρότερες εκδόσεις των μοντέλων των Γάλλων και όχι μόνο, συμβάλλοντας σε περισσότερη ευελιξία στις χαμηλές ταχύτητες αλλά και περισσότερη σταθερότητα στις υψηλές.
Το παζλ του νέου Megane RS θα συμπληρώσει η συνήθης πιο επιθετική αντίληψη στην αισθητική του, η οποία θα μεταφραστεί σε ξαναγραμμένους, πιο αιχμηρούς προφυλακτήρες, μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα, διογκωμένους θόλους και ένα αναβαθμισμένο αεροδυναμικά bodykit σε συνδυασμό με μεγαλύτερους τροχούς. Αυτό που θα λείψει από την νέα εκδοχή του Megane RS θα είναι η τρίθυρη εκδοχή καθώς δεν θα υπάρξει στη νέα γενιά του μοντέλου.
Ένα άλλο δεδομένο στοιχείο σε σχέση με την ευρύτερη πολιτική της Renault Sport είναι ότι θα υπάρξουν περισσότερες αντίστοιχες εκδόσεις μοντέλων. «Η Renault υποστηρίζει ότι η Renault Sport αποτελεί πραγματικά κάτι το ιδιαίτερο και θα έπρεπε να ασχολείται με περισσότερα αυτοκίνητα. Προς το παρόν έχουμε το Megane RS, την Alpine και το Clio για να εργαστούμε», ανέφερε χαρακτηριστικά πηγή από την RenaultSport.
Από τα μελλοντικά σχέδια της Renault Sport δεν θα λείψουν και οι εναλλακτικές τεχνολογίες καθώς όπως αποκάλυψε η ίδια πηγή «είναι μόνο η αρχή ακόμα, ωστόσο μελετάμε το ενδεχόμενο ενός υβριδικού project. Mε δεδομένο ότι η Renault δραστηριοποιείται στο συγκεκριμένο τομέα είναι θέμα χρόνου να ασχοληθούμε και εμείς».
«Αυτό που προσπαθούμε τώρα είναι να αποτελούμε μέρος των σημαντικών αποφάσεων για την αρχιτεκτονική των προϊόντων και στον τρόπο που τοποθετούνται οι μπαταρίες και όπως ακριβώς συμβαίνει και με τα υπόλοιπα προϊόντα και συστήματα της Renault, όπως π.χ. με την τετρακίνηση θα είναι να τα προσαρμόσουμε ούτως ώστε να αποκομίσουμε περισσότερες επιδόσεις αλλά και να τα κάνουμε πιο διασκεδαστικά».
Auto Express