Με ένα κράμα υψηλής ποιότητας η οποία θα συνδυάζει προηγμένη gadget τεχνολογία σε κάθε επίπεδο και μια προσεκτική επιλογή υλικών συναρμοσμένων με τον τρόπο της VW και ακόμα περισσότερη έμφαση στη λεπτομέρεια, θα επιχειρήσει η γερμανική φίρμα να αντιμετωπίσει τον supermini ανταγωνισμό με τη νέα γενιά του Polo η οποία αναμένεται μέσα στο δεύτερο εξάμηνο του 2017.
Πίσω από τα νέα ορατά στοιχεία με τα οποία το γερμανικό supermini θα επιχειρήσει να προβάλει το επιχείρημά του έναντι του ανταγωνισμού, θα βρίσκεται μια νέα αρχιτεκτονική αντίστοιχης λογικής της MQΒ η οποία φιλοξενεί ήδη πληθώρα μοντέλων του γερμανικού ομίλου.
Μάλιστα το γερμανικό supermini θα είναι το πρώτο μοντέλο του ομίλου που αναμένεται να υποδεχτεί την νέα πλατφόρμα με την κωδική ονομασία A0 MQB, η οποία σε σχέση με την μέχρι σήμερα γνωστή μεγαλύτερη αρχιτεκτονική MQB θα ακολουθήσει ένα λίγο απλούστερο σκεπτικό προς όφελος της διατήρησης του χαμηλού κόστους.
Το σκεπτικό της έγκειται στη διατήρηση του μεταξονίου σε ένα σταθερό μήκος για όλα τα μοντέλα τα οποία θα φιλοξενήσει, κάτι που σημαίνει ότι τόσο το νέο Polo όσο και τα Seat Ibiza αλλά και Audi A1 καθώς και οι crossover εκδόσεις που αναμένεται να προκύψουν στις νέες γενιές του θα «μοιράζονται» το ίδιο μέγεθος μεταξονίου.
Για την ακρίβεια σύμφωνα με πληροφορίες το μεταξόνιο του νέου Polo αναμένεται να φτάσει τα έως και τα 2,56 μέτρα, μέγεθος αυξημένο κατά εννέα εκατοστά σε σχέση με την σημερινή εκδοχή του supermini.
Παρά το μεγαλύτερο μεταξόνιο το οποίο αναμένεται να ενισχύσει την παρεχόμενη άνεση ιδίως σε ό,τι αφορά τους επιβάτες του πίσω καθίσματος, το Polo δεν αναμένεται να αυξήσει αντιστοίχως το εξωτερικό του μήκος που θα παραμείνει κοντά στα 4,0 μέτρα χάρη σε μια διαφορετική σχεδίαση των προβόλων του.
Σε ό,τι αφορά τα μηχανικά σύνολα την πλειονότητα των εκδόσεων του αναμένεται να εξοπλίζουν μικρού κυβισμού υπερτροφοδοτούμενοι κινητήρες. Εφαλτήριο της γκάμας ωστόσο θα εξακολουθεί να αποτελεί ένας τρικύλινδρος ατμοσφαιρικός κινητήρας βενζίνης 1,0 λίτρου σε μια αναβαθμισμένη εκδοχή η οποία θα αποδίδει 75 ίππους, δίνοντας τη σκυτάλη σε αντίστοιχου κυβισμού turbo κινητήρες με ισχύ 100 και 115 ίππων.
Ψηλότερα στην γκάμα, όπως έχει ήδη αναγγελθεί από τους Γερμανούς τον TSI των 1,4 λίτρων αναμένεται να αντικαταστήσει ένα μικρότερου κυβισμού σύνολο με χωρητικότητα 1,5 λίτρου το οποίο θα διατεθεί σε εκδοχές ισχύος 140 και 160 ίππων.
Χωρητικότητας 1,5 λίτρου αναμένεται να είναι και τα νέα diesel μοτέρ που θα αντικαταστήσουν τον TDI των 1,6 λίτρων, προσφέροντας ισχύ 90, 110 και 130 ίππων.
Αν και το ενδεχόμενο μιας plug-in υβριδικής έκδοσης δεν μπορεί να αποκλειστεί, είναι αμφίβολο κατά πόσο θα αξιοποιηθεί το ηλεκτρικό σύστημα που θα εφοδιάζει μελλοντικά την αντίστοιχη έκδοση του Golf, καθώς θα επιβάρυνε το κόστος δυσανάλογα με βάση τα δεδομένα της supermini κατηγορίας.
Όπως και να έχει με την plug-in υβριδική έκδοση δεδομένο είναι ότι αναφορικά με τα κιβώτια το νέο Polo θα ακολουθήσει την ίδια συνταγή με μηχανικά κιβώτια πέντε και έξι σχέσεων ενώ σταθερά το DSG διπλού συμπλέκτη επτά σχέσεων θα εξακολουθήσει να αποτελεί προαιρετική επιλογή.
Στο εσωτερικό εκτός από τα πλεονεκτήματα σε επίπεδο άνεσης ως συνέπεια του αυξημένου μεταξονίου, το Polo θα κάνει ένα μεγάλο βήμα σε ό,τι αφορά τα gadgets και τα συστήματα τα οποία θα προέλθούν από αυτοκίνητα μεγαλύτερης κατηγορίας.
Μεταξύ των νέων στοιχείων αναμένεται να βρεθεί η νέα έγχρωμη οθόνη αφής του infotainment η οποία αναμένεται να φτάνει σε μέγεθος έως και τις 9,5 ίντσες. Δεδομένη θα πρέπει να θεωρείται η παρουσία λογισμικού Apple CarPlay και Android Auto τα οποία υπόσχονται να βελτιώσουν τη συνδεσιμότητα με smartphone ενώ δεν αποκλείεται στις ακριβότερες εξοπλιστικές εκδόσεις του Polo να προσφέρεται και ψηφιακός πίνακας οργάνων στα πρότυπα μοντέλων της Audi και του Passat.
Auto Express