Honda CR-V 2017 1.6 i-DTEC AWD Auto

Honda CR-V 2017 1.6 i-DTEC AWD Auto

Η προσθήκη του αυτόματου κιβωτίου των εννέα σχέσεων στις προδιαγραφές του πετρελαιοκίνητου CR-V ανεβάζει τον πήχη. Η ενιατάχυτη μονάδα της ZF αποτελεί αποκλειστικό προνόμιο της τετρακίνησης έκδοσης απόδοσης 160 ίππων, η τιμή της οποίας ξεκινά από τα 37.600 ευρώ  .

To Honda CR-V δεν χρειάζεται ιδιαίτερες συστάσεις. Ακόμα και η τελευταία χρονικά γενιά του ιαπωνικού SUV κατάφερε να βρει τη θέση που πραγματικά της αξίζει, ενσωματώνοντας εγκαίρως στην γκάμα της ένα πετρελαιοκίνητο σύνολο χωρητικότητας 1,6 λίτρων και καλύπτοντας με τον καλύτερο δυνατό τρόπο την απουσία ενός κινητήρα βενζίνης που θα μπορούσε να ανταποκριθεί στις ιδιαίτερες ανάγκες της ελληνικής αγοράς.

Σήμερα, το πολυτάλαντο CR-V επιστρέφει στο προσκήνιο της επικαιρότητας με αφορμή την έναρξη των πωλήσεων στη χώρα μας της έκδοσης, ανάμεσα στις προδιαγραφές της οποίας ξεχωρίζει ένα νέο, αυτόματο κιβώτιο εννέα σχέσεων.

Ένα κιβώτιο που υπογράφει η ΖF και διακρίνεται κυρίως για την αποδοτικότητα και αποτελεσματικότητά του. Ας πάρουμε, όμως, τα πράγματα από την αρχή ξεκινώντας από τον κινητήρα diesel των 1,6 λίτρων, χωρίς τον οποίο η ιαπωνική πρόταση δεν θα είχε πραγματικό λόγο ύπαρξης στην ελληνική αγορά.

Πρόκειται για την ισχυρότερη εκδοχή ενός τετρακύλινδρου συνόλου που ξεκίνησε την καριέρα του κάτω από τις μεταλλικές επιφάνειες του Civic, φτάνοντας σήμερα στο σημείο να κινεί και μάλιστα με ανταγωνιστικούς ρυθμούς ένα SUV με μήκος 4,6 μέτρων και βάρος 1.658 κιλών.

Και αυτό χάρη σε δύο, τοποθετημένους σε σειρά στροβιλοσυμπιεστές, οι οποίοι έχουν αυξήσει την απόδοση του i-DTEC κινητήρα στους 160 ίππους και τα 350 Nm ροπής, φροντίζοντας παράλληλα να ενισχύσουν τη γραμμικότητα του.

Η «πυκνή» κλιμάκωση καθώς και η ταχύτητα αντίδρασης του αυτόματου κιβωτίου των εννέα σχέσεων της ZF συνυπογράφουν την ικανότητα του τετρακύλινδρου μοτέρ να ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις των ημερών μας, την ίδια στιγμή που η παρουσία του ηλεκτρονικά ελεγχόμενου συστήματος τετρακίνησης εγγυάται πως το CR-V θα δικαιολογήσει τον τίτλο του SUV όταν και όταν οι συνθήκες το απαιτήσουν.

Καθώς το ζητούμενο για κάθε σύγχρονη τετράτροχη πρόταση εξακολουθεί να αποτελεί εν πολλοίς ο περιορισμός της κατανάλωσης καυσίμου και των εκλυόμενων ρύπων, η μονάδα διαχείρισης του συστήματος τετρακίνησης υπό κανονικές συνθήκες οδηγεί το 100% της διαθέσιμης ροπής στους μπροστινούς τροχούς και μόνο όταν παρουσιαστεί ανάγκη εμπλέκει τον πίσω άξονα, σε ποσοστό που δεν υπερβαίνει το 30%.

Πέρα από τα εξαιρετικά χαρακτηριστικά λειτουργίας του κινητήρα diesel των 1.598 κ.εκ., πέρα από την όποια προστιθέμενη αξία χαρίζει σε ένα τετράτροχο η υπογραφή της Honda, το CR-V έχει τη μοναδική ικανότητα να ανταποκρίνεται με την ίδια αποτελεσματικότητα σε όποιον ρόλο και αν του ανατεθεί.

Αν υπάρχει κάτι που θα μπορούσε να θέσει υπό αμφισβήτηση μια τέτοια επιλογή, αυτό είναι η τιμή που για τη συγκεκριμένη έκδοση ξεκινά από τα 37.600 ευρώ. Όσοι λοιπόν, θεωρήσουν το κόστος απόκτησης του κορυφαίου CR-V των ημερών μας υπερβολικό, μπορούν κάλλιστα να επιλέξουν τη δικίνητη διαμόρφωση του αυτοκινήτου, «πέφτοντας» στα 30.950 ευρώ αλλά και στους 120 ίππους.

http://auto.in.gr/

Leave A Response