Mercedes-AMG E 63 S 4MATIC+ 2017

Mercedes-AMG E 63 S 4MATIC+ 2017

Πέρα από τις διαφοροποιημένες διαστάσεις, η Mercedes-AMG E 63 διαθέτει όλα τα απαραίτητα σχεδιαστικά χαρακτηριστικά, δηλώνοντας από απόσταση την ιδιαιτερότητα των τεχνικών προδιαγραφών της .

Το ταξίδι από το νοτιότερο άκρο της ηπειρωτικής Ευρώπης ως το δυτικότερο τμήμα της ιβηρικής χερσονήσου δεν είναι εύκολο. Ποτέ δεν ήταν, μιας και τις περισσότερες φορές συνοδεύεται από ατελείωτες ώρες πτήσεων και αναμονής, που εξαντλούν την ανθρώπινη αντοχή και τον ωφέλιμο, επί εδάφους, χρόνο.

Ένα ακόμα «χαμένο» στοίχημα, όταν το ημερολόγιο βρίσκεται ήδη στη δωδέκατη και τελευταία για τη φετινή χρονιά σελίδα του και εσύ εξακολουθείς να ακροβατείς μεταξύ Ατλαντικού Ωκεανού και Μεσογείου αποτελούν οι καιρικές συνθήκες. Απρόβλεπτες, ευμετάβλητες, συχνά-πυκνά ακραίες, με την καταρρακτώδη βροχή να επιβάλλει απροειδοποίητα και αδιαπραγμάτευτα τους δικούς της ταπεινωτικούς όρους.

Αυτή τη φορά, λοιπόν, μπορείς να αισθάνεσαι τυχερός. Όχι γιατί η άσφαλτος του άγνωστου στους πολλούς αλλά ιδιαίτερα απαιτητικού Autodromo Internacionale do Algarve έχει διατηρηθεί ως εκ θαύματος στεγνή, αλλά γιατί κατάφερες να περάσεις τις πύλες του αλώβητος.

Βλέπετε, οι 612 ίπποι και τα 850 Nm ροπής της νέας Mercedes-AMG E 63 συνιστούν μια τεράστια πρόκληση, μια σπάνια σε δυσκολία άσκηση αυτοσυγκράτησης στην οποία δεν έχεις το δικαίωμα να αποτύχεις.

Η γερμανική μπερλίνα επιστρέφει ισχυρότερη από ποτέ, με τον διπλά υπερτροφοδοτούμενο V8 κινητήρα των 4,0 λίτρων -γνωστό από τη μέχρι τώρα θητεία του στις ΑΜG GT και C 63- να σπάει για πρώτη φορά το φράγμα των 600 ίππων, χαρίζοντας σε έναν αγαθό γίγαντα μήκους πέντε μέτρων και βάρους 1.880 κιλών, τις επιδόσεις ενός εξωτικού supercar.

Πέρα από τον κινητήρα των 3.982 κ.εκ., ο οποίος απέκτησε twin scroll υπερσυμπιεστές και την τεχνολογία αδρανοποίησης κυλίνδρων, τη μοναδικότητα της νέας Mercedes-AMG E 63 AMG υποστηρίζουν μια σειρά εξίσου… ηχηρών χαρακτηριστικών.

Στον σχεδόν ατελείωτο κατάλογο του βασικού εξοπλισμού ξεχωρίζει το σύστημα τετρακίνησης «4MATIC+». Είναι εκείνο που δίνει λύσεις, όταν τα θηριώδη Pilot Super Sport της Michelin γλιστρούν πάνω στη βρεγμένη άσφαλτο του επαρχιακού δικτύου. Όταν αφήνουν τα σημάδια τους στα αφιλόξενα kerbs ενός υψηλών προδιαγραφών αυτοκινητοδρόμιου.

Μιλώντας για την έκδοση “S”, τη μοναδική διαθέσιμη κατά τη σύντομη παρουσία μας στην επαρχία του Algarve, το bonus των 41 επιπλέον ίππων και των 100 Nm ροπής που εξασφαλίζει η υψηλότερη πίεση υπερπλήρωσης, συνδυάζεται με ένα ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης με το οποίο εξοπλίζεται ο πίσω άξονας καθώς και με τις ενεργές βάσεις κινητήρα που με τη σειρά τους περιφρουρούν την ακρίβεια του, ούτως ή άλλως, προσαρμοσμένου στις απαιτήσεις της έκδοσης συστήματος διεύθυνσης.

Το τεχνολογικό οπλοστάσιο της ισχυρότερης E-Class όλων των εποχών δεν σταματά εδώ. Η αερανάρτηση σε συνεργασία με τα ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ αναλαμβάνει το δύσκολο έργο της διαχείρισης του διόλου ευκαταφρόνητου βάρους με τέτοιο τρόπο ώστε να μην τίθεται υπό αίρεση η αριστοκρατική καταγωγή του γερμανικού αυτοκινήτου ούτε φυσικά και η δυναμική του.

Εξίσου εντυπωσιακό είναι και το νέο αυτόματο κιβώτιο εννέα ταχυτήτων. Ένα σύστημα πολλαπλών συμπλεκτών έχει αντικαταστήσει τον παραδοσιακό μετατροπέα ροπής, χαρίζοντας την αμεσότητα μια διπλοσύμπλεκτης μονάδας αλλά και την αξιοπιστία συμβατικότερων λύσεων.

Δύσκολα θα καταφέρεις να αμφισβητήσεις την αποτελεσματικότητα των κεραμικής σύνθεσης δισκόφρενων διαμέτρου 402 χιλιοστών, η επιλογή των οποίων ωστόσο κοστίζει μιας και αποτελούν στοιχείο του προαιρετικού εξοπλισμού.

Αντί επιλόγου οφείλεις να αναφερθείς στις αμέτρητες δυνατότητες παραμετροποίησης των χαρακτηριστικών της ισχυρότερης E-Class ευρείας παραγωγής.

Δεν είναι μόνο τα προγράμματα λειτουργίας του AMG DYNAMIC SELECT –πέντε στον αριθμό στην περίπτωση της έκδοσης “S”- καθώς το πιλοτήριο της Ε 63 εξασφαλίζει απευθείας πρόσβαση στις ρυθμίσεις κάθε σημαντικού υποσυστήματος.

Είτε αυτό είναι το ESP με τα τρία στάδια απενεργοποίησης, είτε η ανάρτηση, είτε η χειροκίνητη λειτουργία του αυτόματου κιβωτίου των εννέα σχέσεων. Αντιθέτως, θα χρειαστεί να καταφύγεις στο manual για να «ξεκλειδώσεις» το launch control -race start function στη γλώσσα των Γερμανών- και να απομνηνομενεύσεις μια σειρά κινήσεων ώστε να θέσεις σε λειτουργία το περίφημο drift mode.

To ταξίδι των E 63 και E 63 S στην ελληνική αγορά πρόκειται να ξεκινήσει στις αρχές του επόμενου έτους, με τις τιμές των εκδόσεων του ενδεχομένως κορυφαίου premiun sedan των ημερών μας να παραμένουν άγνωστες.
Η νέα MercedesAMG E 63 4MATIC+ με μια ματιά

Διαστάσεις (μέτρα): Μ/Π/Υ: 4,993/ 1,907 / 1,460

Μεταξόνιο (μέτρα): 2,939

Κινητήρας (κ.εκ.):  3.982 κ. εκ., 3.982 κ. εκ (S)

Iσχύς (Ίπποι/σ.α.λ.): 571/5.750, 612/5.750 (S)

Ροπή (Νm/σ.α.λ.): 750/2.250, 850/2.500 (S)

Βάρος (κιλά):  1.875, 1.880 (S)

Κατανάλωση (λίτρα καυσίμου/100 χλμ. στο μικτό κύκλο) : 8,8, 8,8 (S)

Εκπομπές CO2 (γραμμ./χλμ.): 199, 199 (S)

Επιτάχυνση (0-100χλμ./ώρα): 3,5, 3,4 (S)

Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα): 250, 250 (S)

http://auto.in.gr/

Leave A Response