Σύμφωνα με τις συστάσεις, το Citroen E-Mehari θα κατασκευάζεται από τον όμιλο PSA Peugeot-Citroen στη Γαλλία και αναμένεται να λανσαριστεί από την προσεχή άνοιξη.
Το Ε-Μehari, όπως ονομάζεται το νέο μοντέλο αποτελεί προϊόν συνεργασίας της Citroen με τον όμιλο Bollore και έχει ως αφετηρία το ανοιχτό μοντέλο Bluesummer του τελευταίου.
Παρά την κατασκευαστική του συγγένεια με το χαρακτηριστικό μοντέλο του ομίλου Bollore, το Ε-Μehari είναι άμεσα αναγνωρίσιμο ως Citroen καθώς οι σχεδιαστές της γαλλικής φίρμας αναπροσάρμοσαν τη σχεδίασή του δανειζόμενοι στοιχεία από το Cactus όπως μαρτυρά το μπροστινό τμήμα, τα προστατευτικά πλαστικά και οι χαρακτηριστικές ζάντες.
Την εικόνα ανοιχτού μοντέλου συμπληρώνουν το παρμπρίζ και οι μπάρες οροφής οι οποίες βάφονται σε ασημί απόχρωση, ενώ διατίθεται και αποσπώμενη οροφή. Επίσης αξίζει να σημειωθεί ότι η πλειονότητα των τμημάτων του αμαξώματος του E-Mehari, ακολουθώντας τα πρότυπα του Cactus M Concept αλλά και του ομώνυμου προγόνου, αποτελούνται από θερμοπλαστικό προς όφελος της μείωσης του βάρους.
Προς το παρόν η γαλλική φίρμα δεν δημοσιοποιεί πολλά στοιχεία για το τετραθέσιο εσωτερικό του νέου μοντέλου, ωστόσο κρίνοντας από τις πρώτες εικόνες του αναμένεται να μιμηθεί το πρωτότυπο που η Citroen παρουσίασε στην Φρανκφούρτη υιοθετώντας επενδύσεις από neoprene οι οποίες είναι αδιάβροχες.
Σε ό,τι αφορά το κινητήριο σύνολο, το E-Mehari αξιοποιεί ένα ηλεκτρικό μοτέρ ισχύος 68 ίππων που του εξασφαλίζει μέγιστη ταχύτητα 110 χλμ./ώρα και τροφοδοτείται από μπαταρίες απόδοσης 30 KWh. Η αυτονομία διαμορφώνεται σε 200 χλμ. ενώ για την επαναφόρτιση των μπαταριών απαιτούνται οκτώ ώρες σε δίκτυο τάσης 16 Α και 13 ώρες σε δίκτυο τάσης 10A.
auto.in.gr