Το V90 πρόκειται να ξεκινήσει την εμπορική του πορεία από το β΄εξάμηνο του 2016, προσθέτοντας μια ακόμα εντυπωσιακή πρόταση στην την μακρά wagon παράδοση της Volvo και συνδυάζοντας την τεχνολογική καινοτομία των άλλων δύο 90αριών με την υπόσχεση κομψής πρακτικότητας .
Λίγες ημέρες πριν την επίσημη παρουσίασή του στις 18 Φεβρουαρίου, στην Στοκχόλμη, μια σειρά εικόνων αναδύεται στο διαδίκτυο μην αφήνοντας τίποτα ή μάλλον σχεδόν τίποτα, «κρυφό» από την έκδοση παραγωγής του V90, τουλάχιστον σε επίπεδο αισθητικής.
Πιστοί στην υπόσχεσή τους και στην μακρά παράδοση καλοσμιλεμένων station wagons, οι Σουηδοί συνδύασαν ιδανικά την αισθητική του ήδη γνωστού τετράθυρου S90 σε ό,τι αφορά το πρώτο «μισό» αμαξώματος, με τις γραμμές του εντυπωσιακού Concept Estate που η Volvo είχε παρουσιάσει το 2014 στην έκθεση της Γενεύης, και το οποίο είναι υπεύθυνο για την εικόνα του πίσω τμήματος και της ιδιαίτερα κομψής σιλουέτας του πρακτικότερου 90αριού σε προφίλ.
Σε ό,τι αφορά τις πρώτες εικόνες του εσωτερικού, αποκαλύπτουν την αναμενόμενη πιστότητα στις προδιαγραφές πολυτέλειας, άνεσης και τεχνολογίας των άλλων δύο, ήδη γνωστών 90αριών και παρόλο που προς το παρόν τουλάχιστον δεν υπάρχει διαθέσιμη εικόνα από το πορτ μπαγκάζ η παράδοση της Volvo στην κατηγορία δεν αφήνει περιθώρια αμφισβήτησης για τις περγαμηνές πρακτικότητας και χρηστικότητας του νέου V90.
Η συγγένεια του με τα άλλα δύο «90άρια», δεν αφήνει περιθώρια απορίας σε ό,τι αφορά την γκάμα κινητήρων η οποία θα συμπεριλάβει τα τετρακύλινδρα μηχανικά σύνολα βενζίνης και diesel, τεχνολογίας E-Drive τα οποία εξοπλίζουν και το S90, αποδίδοντας από 190 έως 320 ίππους, ενώ στην κορυφή της γκάμας θα βρεθεί η plug-in υβριδική έκδοση T8 με συνδυαστική ισχύ 407 ίππων.
Bέβαια αυτό δεν σημαίνει ότι η σουηδική φίρμα θα απαρνηθεί το στοιχείο της «ευχάριστης έκπληξης», όπως συνέβη με την προσθήκη του συστήματος PowerPulse στην πετρελαιοκίνητη έκδοση D5 του S90.
Τις προδιαγραφές του V90 θα συμπληρώσει η τεχνολογική και gadget καινοτομία σε επίπεδο άνεσης και ασφάλειας που συναντάμε στο S90, συμπεριλαμβανομένου του συστήματος ημιαυτόνομης οδήγησης Pilot Assist, ωστόσο σύμφωνα με τη συνήθη πρακτική της σουηδικής φίρμας το πρακτικό 90άρι δεν αναμένεται να έρθει χωρίς κάποιο νεολογισμό ή βελτίωση σε ό,τι αφορά τα συστήματα ασφαλείας στο πλαίσιο του στόχου της για μηδενικά δυστυχήματα και σοβαρούς τραυματισμούς με αυτοκίνητα Volvo έως το 2020.