Η νέα Χ4 βασίζεται στο δάπεδο και τα μηχανικά μέρη της Χ3, έχοντας ένα σαφώς πιο σπορτίφ παρουσιαστικό, που ενισχύεται από τους μεγάλους αεραγωγούς στον εμπρός προφυλακτήρα και το χαμηλό τελείωμα της οροφής (σε αναλογίες θυμίζει έντονα την Χ6). Ο οδηγός και ο συνοδηγός κάθονται 20 χιλιοστά χαμηλότερα σε ένα εσωτερικό που είναι δανεισμένο από την Χ3. Παρ’ όλα αυτά η Χ4 είναι άνετη για πέντε επιβάτες με τις αποσκευές τους (το πίσω κάθισμα είναι διαιρούμενο σε ποσοστό 40:20:40).
Η Χ4 είναι διαθέσιμη με συνολικά έξι κινητήρες, τρεις βενζίνης και τρεις ντίζελ με ιπποδυνάμεις από 184 έως 313 ίππους. Στη “βάση” των εκδόσεων, που έχουν και το μεγαλύτερο ενδιαφέρον για την Ελλάδα, συναντάμε την X4 xDrive 20d (ντίζελ) με δίλιτρο κινητήρα, 190 ίππων (400 Nm) και εκπομπές CO2: 143 γρ./χλμ., και την X4 xDrive 20i (βενζίνη) επίσης με δίλιτρο κινητήρα, 184 ίππων (270 Nm) και εκπομπές CO2: 168 γρ./χλμ. Όλες συνδυάζονται με σύστημα τετρακίνησης.
Το αυτοκίνητο είναι διαθέσιμο με όλα τα τεχνολογικά “καλούδια”, που συνοδεύουν τα μοντέλα της εταιρείας, και αφορούν στοιχεία ασφάλειας (από Active Cruise Control έως ρυθμιζόμενες αναρτήσεις) αλλά και άνεσης (πχ. σύνδεση με ίντερνετ και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης).