Με την τελετή εκκίνησης , στις 6 (σήμερα) το απόγευμα στον Ισθμό της Κορίνθου, ανοίγει η αυλαία του εφετινού ράλλυ Ακρόπολις, το οποίο προσμετρά στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα. Η μεγάλη καινοτομία σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια, είναι οι μικτές, ασφάλτινες (Σάββατο) και χωμάτινες (Κυριακή) ειδικές διαδρομές.
Τα πληρώματα ολοκλήρωσαν χτες τις αναγνωρίσεις των ειδικών διαδρομών με τους περισσότερους οδηγούς να εστιάζουν την προσοχή τους στις χωμάτινες της Κυριακής.
Ο Bryan Bouffier υποστήριξε ότι οι χωμάτινες ειδικές διαδρομές για το δεύτερο σκέλος της Κυριακής είναι «όμορφες» αλλά συνάμα παρουσιάζουν και αρκετές δυσκολίες.
«Τα κομμάτια που είδαμε ήταν αρκετά σκληρά, με πολλές πέτρες και σίγουρα δεν είναι εύκολα για το αυτοκίνητο “, δήλωσε ο Bouffier . ” Παρά το γεγονός αυτό, είναι όμορφα . Ανυπομονώ να δω τις διαδρομές αυτές με ένα αυτοκίνητο ράλι . “
Ο Craig Breen , ο οποίος θα χρησιμοποιήσει το Peugeot 208T16 για πρώτη φορά , δήλωσε : «Οι χωμάτινες ειδικές είναι πολύ δύσκολες , αν και είναι σε καλή κατάσταση .»
Ο Lappi Esapekka λακτάσης , ο οδηγός που προηγείται στην βαθμολογία του ERC και οδηγεί μια SKODA Fabia S2000, επεσήμανε: «Οι χωμάτινες ειδικές είναι σε καλύτερη κατάσταση από όσο περίμενα. Φυσικά είναι σκληρές, όμως καλύτερες από όσο περίμενα και μου αρέσουν».
Ο οδηγός της LOTOS Rally Team Kajetan Kajetanowicz , ο οποίος θα οδηγήσει ένα Ford Fiesta R5 για το Ράλλυ Ακρόπολις , είπε : «Οι ειδικές είναι πολύ γρήγορες σε αρκετά σημεία. Φυσικά πρόκειται για το Ακρόπολις, οπότε είναι ιδιαίτερα απαιτητικές και με πολλές πέτρες. Σε ορισμένες περιπτώσεις, το έδαφος είναι πολύ γλιστερό και αυτό μου αρέσει. Το σίγουρο είναι ότι δε θέλω να είμαι πρώτος στο δρόμο υπό αυτές τις συνθήκες».