Στην Ελλάδα από 60.450 ευρώ.
Διαθέσιμο στην Ελλάδα από τον Μάϊο θα είναι το κορυφαίο SUV των Σουηδών με τις παραγγελίες να έχουν ξεκινήσει στην εγχώρια αγορά αθροίζοντας ήδη σε διψήφιο αριθμό.
Το νέο ΧC90 θα είναι διαθέσιμο με νέας τεχνολογίας, Drive-E δίλιτρους τετρακύλινδρους κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου απόδοσης από 190 έως 320 ίππους για τις «συμβατικές» εκδόσεις και με 400 ίππους για την κορυφαία, υβριδική έκδοση, Τ8. Όλες οι εκδόσεις συνδυάζονται με αυτόματο κιβώτιο οχτώ σχέσεων.
Τις προδιαγραφές του συμπληρώνει ο πλούσιος εξοπλισμός χωρισμένος σε τέσσερα εξοπλιστικά επίπεδα Kinetic, Momentum, το πολυτελές Inscription και το σπορ προσανατολισμού, R-Design.
Στις επιλογές συγκαταλέγεται και η δυνατότητα επταθέσιας διάταξης η οποία προσφέρεται για όλες τις εκδόσεις με επιπλέον κόστος 1.600 ευρώ, πλην της υβριδικής Τ8 η οποία είναι αποκλειστικά επταθέσια.
Η αρχική τιμή του σουηδικού SUV διαμορφώνεται σε 60.450 ευρώ, συμπεριλαμβανομένου του οφέλους απόσυρσης, για την πενταθέσια, βασική εξοπλιστική έκδοση Kinetic, D4 με κινητήρα πετρελαίου ισχύος 190 ίππων και 400 Nm ροπής και κίνηση στους μπροστινούς τροχούς. Αξίζει να σημειωθεί ότι η συγκεκριμένη έκδοση είναι και η μοναδική δικίνητη της γκάμας.
Η έκδοση D4 του ΧC90 θα είναι διαθέσιμη στην χώρα μας από το τελευταίο τρίμηνο 2015, με τις παραγγελίες για το μοντέλο να ξεκινούν με τις τετρακίνητες εκδόσεις D5 –diesel, 225 ίπποι- και Τ6 -βενζίνη, 320 ίπποι- οι οποίες είναι άμεσα διαθέσιμες με τις πρώτες παραδόσεις να γίνονται τον Μάιο, και ξεκινούν από τα 64.150 ευρώ -και οι δύο- συμπεριλαμβανομένου του οφέλους απόσυρσης.
Οι εκδόσεις T5 –βενζίνη, 254 ίπποι- και η υβριδική Τ8 θα είναι διαθέσιμες προς παραγγελία από το καλοκαίρι του 2015. Η υβριδική και επταθέσια Τ8, θα ξεκινά από τα 79.097 ευρώ, συμπεριλαμβανομένου του φόρου πολυτελείας, ξεκινώντας από το δεύτερο εξοπλιστικό επίπεδο, Momentum.
Αξίζει επίσης να σημειωθεί ότι σε ό,τι αφορά τα εξοπλιστικά επίπεδα, αρχικά, οι ενδιαφερόμενοι θα μπορούν να παραγγείλουν το XC90 στα εξοπλιστικά επίπεδα Momentum και Inscription, ενώ το βασικό επίπεδο Kinetic και το σπορ προσανατολισμού, R-Design θα είναι διαθέσιμα προς παραγγελία από το καλοκαίρι του 2015.
Σε ό,τι αφορά το εξοπλιστικό παλμαρέ του σουηδικού SUV, πιστό στις αξίες που πρεσβεύει η Volvo για μηδενισμό των ατυχημάτων με αυτοκίνητά της έως το 2020, αξίζει να σημειωθεί ότι μέρος του βασικού εξοπλισμού αποτελούν δύο νέες καινοτόμες τεχνολογίες ασφάλειας.
Ο λόγος για το ολοκληρωμένο σύστημα προστασίας σε περίπτωση εκτροπής από το δρόμο καθώς και τη δυνατότητα αυτόματης ενεργοποίησης του συστήματος πέδησης όταν ο οδηγός του XC90 προσπαθήσει να στρίψει σε διασταύρωση και υπάρξει αυξημένος κίνδυνος σύγκρουσης με αντίθετα ερχόμενο όχημα.
Το παρών στο βασικό εξοπλισμό του XC90 δίνει και το γνωστό σύστημα City Safety, σε μια αναβαθμισμένη, όμως, εκδοχή η οποία εκτός από τη δυνατότητα αυτόματης ενεργοποίησης των φρένων για αποφυγή συγκρούσεων, με άλλα οχήματα, σε ταχύτητες έως 50 χλμ/ώρα, μπορεί να ανιχνεύσει ενδεχόμενο ατυχήματος με πεζούς ποδηλάτες και δικυκλιστές, ενεργοποιώντας –πάντα αυτομάτως- τα φρένα αν χρειαστεί και μπορεί να λειτουργήσει και την νύχτα.
Εκτός από τα παραπάνω συστήματα ασφαλείας, ο βασικός εξοπλισμός της άμεσα διαθέσιμης προς παραγγελία έκδοσης, Momentum, διαθέτει επίσης τα εξής συστήματα:
- Σύστημα ελέγχου επιβράδυνσης οχήματος (VDC) το οποίο περιλαμβάνει σύστημα αντιμπλοκαρίσματος φρένων, ηλεκτρονική υποβοήθηση πέδησης & κατανομής δύναμης προσφέροντας απόσταση πέδησης.
- Σύστημα επαγρύπνησης του οδηγού (DAC) με προειδοποίηση αλλαγής λωρίδας (LDW) το οποίο λειτουργεί επικουρικά στον οδηγό σε περίπτωση παρέκκλισης από την ενδεδειγμένη λωρίδα κυκλοφορίας.
- Σύστημα πληροφόρησης οδικής σήμανσης (RSI). Το σύστημα εμφανίζει τα σήματα οδικής σήμανσης στην κεντρική οθόνη του ταμπλό ή στο head-up display (εάν αυτό έχει επιλεγεί από τον προαιρετικό εξοπλισμό).
- Προβολείς αλογόνου με αυτόματη ρύθμιση υψηλής δέσμης (Active High Beam 2ης γενιάς). Φώτα ημέρας με LED, προβολείς ομίχλης με φώτα LED & φώτα στροφής.
- Ψηφιακός πίνακας οργάνων (TFT Crystal Display) με έγχρωμη οθόνη υψηλής ανάλυσης 8 ιντσών που προσφέρει τη δυνατότητα παραμετροποίησης ως προς διαχείριση των πληροφοριών και τις ρυθμίσεις γραφικών. Προαιρετικά υπάρχει και η δυνατότητα επιλογής για πίνακα οργάνων με οθόνη 12,3 ιντσών (TFT υψηλής ανάλυσης).
- Σύστημα Sensus Connect High Performance το οποίο περιλαμβάνει χειριστήρια του ηχοσυστήματος στο τιμόνι, έγχρωμη οθόνη αφής 9 ιντσών, διπλό δέκτη RDS, ενισχυτή 6 καναλιών 330 Watt με 10 ηχεία, σύνδεση AUX/USB, φωνητικές εντολές, πρόγραμμα περιήγησης στο Internet, και πρόσβαση σε web apps. Αξίζει να σημειωθεί ότι το επίκεντρο των παραπάνω λειτουργιών αποτελεί η οθόνη αφής στην κεντρική κονσόλα η οποία παραπέμπει σε tablet τόσο ως προς την εμφάνισή όσο και τη λειτουργία προσφέροντας μια πιο χρηστική, ευκρινή και εργονομική διάσταση στη διαχείριση των περιφερειακών και μη συστημάτων ψυχαγωγίας και ενημέρωσης του αυτοκινήτου.
- Την πληθώρα προδιαγραφών ασφάλειας, άνεσης και πολυτέλειας συμπληρώνει το σύστημα ελέγχου και καθαρισμού του αέρα στην καμπίνα επιβατών (IAQS) το οποίο περιλαμβάνει φίλτρο ενεργού άνθρακα για τον έλεγχο της ποιότητας του αέρα στο χώρο επιβατών και αυτόματη ενεργοποίηση της λειτουργίας ανακύκλωσης του αέρα.
- Επίσης, για όσους επιλέξουν την επταθέσια διαμόρφωση, αξίζει να σημειωθεί, ότι τα δύο επιπλέον καθίσματα της τρίτης σειράς αναδιπλώνονται κάτω από το δάπεδο, ενώ η δεύτερη σειρά καθισμάτων παρέχει τη δυνατότητα κύλισης εμπρός και πίσω κατά 12 εκατοστά. Επίσης, στις επταθέσιες εκδόσεις η πλάτη των εξωτερικών καθισμάτων της δεύτερης σειράς αναδιπλώνεται, εξασφαλίζοντας εύκολη πρόσβαση στους επιβαίνοντες της τρίτης σειράς καθισμάτων.